zaterdag 13 september 2008

wol uitgezocht.

Gisteren in mijn enorme voorraad even wat wolutgezocht.
2 Vuilniszakken vol uitgezocht en alle bollen met babywol van de zeeman en perle van hans textiel in een zak gedaan.
Resultaat... 1 bomvolle vuilniszak met garen.
En dan te bedenken dat ik nog zeker 6 vuilniszakken met wol heb staan....

Vandaag dus deze zak maar eens in ravelry in mijn voorraad inbrengen en ordenen.
Dus alle bollen met hetzelfde kleurnummer in een zak bij elkaar en sticker erop.
Zo weet ik als ik iets wil gaan maken welke zak ik kan gebruiken en dus ook welke kleur.

Verder nog veel projecten op de pennen staan en nog velen die op mijn verlanglijstje staan.

Ook vertoef ik nu elke dag op ravelry, is erg verslavend moet ik zeggen.
En wat een hoop patronen enzo zijn daar te vinden.
Vraag me af of ooit alles wat ik mooi vind zal kunnen maken.

Geen opmerkingen: