donderdag 28 augustus 2008

druk, druk, druk


wat kun je het druk hebben als er net een kleine meid is geboren.

sinds 2 weken ben ik de trotse moeder van een kleine meid en gelukkig gaat alles goed.

ok behalve dan dat ze nog niet op haar geboortegewicht zit en ik dus nu van voeding naar voeding leef.

elke 2,5 uur moet ze eten en daartussen moet ik dus mijn dingen zien te doen.


voor de avond uren heb ik maar wat breiwerkjes op de pennen staan.

de volgende projecten heb ik nu lopen.:


  • babymutsjes in allerlei kleuren en steken. (maak ze een voor een en werk ze ook meteen af)

  • een gebreid babybroekje uit de nieuwe knippie baby.

  • een omslagdoek

dus kan lekker afwisselen tussen mijn werkjes.
als nienke het toelaat tenminste.


1 opmerking:

Marbada zei

Heey Gefeliciteerd met je prachtige dochter!!!

was al benieuwd naar je, het was zo stil.