dinsdag 15 januari 2008

Slofjes af en nieuwe op de pennen

Heb de slofjes van het patroon van saartje af.
Ze zijn erg leuk geworden.
Heb ze gebreid op pennen 2.
Zal ze op foto zetten en hier plaatsen.

Heb nu weer een paar slofjes op de pennen staan, deze komen uit het blad ook.
Patroontjes zijn op ouders van nu te downloaden.

Overmorgen mag ik weer naar de verloskundige en hopelijk mag ik dan een afspraak maken voor een echo.
Ben nu 9 weken en 3 dagen volgens mijn eigen berekening.

Wil gewoon heel erg graag weten of alles goed gaat daar in mijn buikje....
Maar dat zal elke zwangere wel hebben.

Ik beleef het nu veel intenser als bij mijn eerste.
Er is nu ook veel meer info te vinden overal en allerlei sites waar je actief op mee kan doen.

Vanmiddag lekker met een bakkie thee en mijn breiwerkje op de bank.
Heb er nu al zin in.

Een ding weet ik al zeker de kleine zal geen koude voetjes en oren hebben als het er is, want tegen die tijd zal ik al wel een aardige voorraad hebben gmaakt.

4 opmerkingen:

Marbada zei

hoi ango,

ik kan heel de slofjes niet vinden op de site.........???
kan je me het volledige adres geven??

Marbada zei

dank je wel. Ik heb ze gevonden.
kan je ook franse patronen lezen??
want dan heb ik nog wel hele lieve voor je..........

angos zei

ik heb wel een vertaallijst voor franse patronen liggen, dus zou ze moeten kunnen vertalen.

angela

Marbada zei

stuur me even een mailtje dan kan ik ze weer naar je mailen.

marbada64@hotmail.com