woensdag 9 januari 2008

GROOT NIEUWS

Om maar meteen met de deur in huis te vallen.
Ik ben zwanger.
Vandaag 8 weken en 5 dagen.
Gisteren naar de verlloskundige geweest voor de eerste keer en volgende week mag ik weer terug.
Ik voel me op de gebruikelijke kwaaltjes na prima.
Dat word nu dus ipv voor anderen breien voor mijn eigen toekomstige spruit breien.

Voor de kika beer heb ik ook al wat gebreid, dit moet alleen nog even omgehaakt te worden en is dan klaar.
Kan het niet showen nog omdat ik het voor de club van Truus doe en daar ermee aan een wedstrijd meedoe.
Maar er komen vast ook nog wel foto's van kikakleren voor onze eigen beren.
Er zit al een leger outfit in de bestelling van mijn zoon.

2 opmerkingen:

Marbada zei

heey leuk joh, van harte gefeliciteerd!!!

en ik ben heel benieuwd wat je voor Kika gemaakt hebt.........

heppiehaakster zei

super. gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap.